2011-01-31

Mitt första inlägg som 20åring! Wooho!
Fyllde hela 20 jävla år igår. Fast jag firade det i lördags, i strömsund såklart ;)

Det var ett äventyr, så stort äventyr att jag inte orkar skriva ner allt.
Men tack alla mina älsklingsvänner för en kanon helg.
Dock var jag ju i ström så lite drama var ju tvungen att hända.. suck. Aja mestadels trevligt i alla fall :D

På fredagen kom min Emelie hit till mig, efter 5 timmar försenat tåg :p

Fick blommor, visst har jag fina vaser? ;) Man tager vad man haver!

Fick även en fin korg med rosa tjejgrejjer av Emelie! :D

hihi :D

Togs inte många bilder med min kamera men hittade en i alla fall :)


Skön helg!

PUSSHEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0