2011-01-17

Har varit i Vemdalen med några från jobbet idag på en föreläsning om droger :) Helt okej! Massa poliser var det där så :D haha.

Tror jag lider av bloggtorka?
Eller nej, jag har inte tid helt enkelt. Jag är typ aldrig hemma längre och jag orkar inte blogga nånannanstans :p

Men jag jobbar och umgås med trevliga människor om dagarna!

Denna vecka har även varit rätt sjuk om ni frågar mig.. Sicket drama!

Snurrigt inlägg?
JAPP.

Nu ska jag försöka städa då jag för engångsskull är hemma!
Tjollahopp.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag fick "

Nu ska jag försöka städa då jag för engångsskull är hemma!"



till "nu ska jag städa då jag har ett engångsknull här hemma!" fnitterfnitter

2011-01-17 @ 19:32:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0