2011-01-12

Tjollahopp.

Tänkte ta och skriva nå jätte intressant men kom inte på något! :p

Fick nyss flashbacks till dom år man bodde på sörgård! haha. Grannen ovanför spelade galet hög musik, det var liksom inte bara dunka dunka utan man hörde texten så man kunde sjunga med om man ville ;) Detta varade i ungefär 30 sekunder sen var det någon som bankade i deras vägg och då blev det tyst. Haha. Härliga grannar.

Kan ju visa en fin bild på mig och emelie från balnatten som jossan hade lagt upp på facebook för några dagar sen ;)

Oerhört söta.
Jag skippade balklänning och drog på mig mjukiskläder istället. En norsk flagga hittade jag tydligen också ;)

PUSSHEJ

Kommentarer
Postat av: emelie -

Jag blir nästan kär i mig själv, så snygg är jag!

2011-01-12 @ 19:02:55
URL: http://mewlii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0