2011-01-10

Woho, tjugo dagar kvar tills jag blir tjugo ;)

Nu ska vi se, det var inte igår jag skrev precis? Men vad gör väl det :)

Har under helgen träffat en person som jag inte sett på ett år, känns sådär nu efteråt måste jag säga.. Har umgåtts med Ida, jobbat och igår hade vi någon form av personalfest ;) En söndag, blev mat på loftet sen vidare på bishop där det var lite live musik sen avslutades kvällen på Solo. Vi få som var med hade trevligt i alla fall :)

Idag vaknade jag upp hos ida, vi gick och la oss och slö kikade på tv sen råkade somna i några timmar.. Vaknade vid 4a.. Värd dag!

Nu är jag i alla fall hemma och har nyss ätit mat för första gången idag (Y)

Kan bjuda på en bild eller två :)

Sassa och jag det ser väl varenda kotte!

Gänget!
haha.

Nu ska jag nog gå och leta mer mat!
Sen försöka somna på nå vis... Imorgon blir det jobb! :)

PUSShej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0