2011-01-01

Tänkte inte skriva nå bara för att jag känner att det är rätt drygt för tillfället!
Men loggade in på bilddagboken där dom hade gjort en Årsresume för 2010 så tänkte visa er den då :)


jan - Firade 150 dagar kvar till studenten (och massa annat såklart ;) )
feb - Ännu mera party och ananas är ju gott ;)
mars - Gjorde min första avkörning ;)
apr - Partymånad!
maj - Ännu mera studentfiranden och studentkryssning med SP3 :D
Jun - Studenten!! Och flyttade hem igen.
Juli - Klippte sidecut, jobbad på ts med bäste Kim :D
Aug - Kom på att jag ville flytta till Östersund så började smida planer :) Hade även en underbar tjejfest i ström ;)
Sep - Latade mig och laddade upp för flytten, jobbade lite med inventering på ÖoB.
Okt - Flyttade till Östersund, jobbade extra på en restaurang i 3 dagar ;) Fick jobb på Cuprum.
Nov - Firade halloween i ström ;D Och började jobba på Cuprum :)
Dec - Jobbade och jobbade :)

Nu sitter jag i sumpan och kik på fångarna på fortet ;)
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0