2011-02-25

Jag hatar facebook!
Så nu vet ni.

Och jag hatar även när en viss erika inte är inne på msn så jag inte kan ta och skriva av mig!! :p

Jag hoppas du är rädd! Annars har jag nog tappat allt mitt hopp..

Usch känner mig bitter idag, bara en gnutta ;) Men ska ta och göra mig klar för att ta mig ner på jobbet lite senare. Dock så är jag mest sugen på att lägga mig i sängen och dra täcket över huvudet och vänta på att en prins ska ringa på dörren eller nå..

Haha nej men dax att rycka upp sig! :)
Tjaarrå!

Kommentarer
Postat av: Erika

Meeen söta duu!! Vad händer å sker?? :O Vi måste nästan ha en msn-date tror jag! ;)

2011-02-25 @ 23:21:27
URL: http://ewreka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0