2011-02-23

Du är en tönt! Förföljer mig vart jag än bor, snappar upp mina ragg från söder till norr! Ge upp söta lilla flicka. ÅH.
Säger som jag sa till Ida, jag älskar mitt liv! Det är så händelsrikt ;)

Fast har fastnat lite.. Vet inte vad som är rätt? Gör jag det jag tycker är rätt så blir det ju fel så det spelar ju ingen roll vad jag gör.

Härligt!

Idag är jag ledig, skönt! Därför tog jag sovmorgon till halv 7! ;) Tur var så somnade jag om vid 9 och vaknade vid 1.. :p hehe. Ikväll ska jag iväg på träning, woho! :)

Och jag vill ha mitt schema för nästa månad så jag kan planera mitt liv!!! :)

Nej nu blev det bara en massa babbel..
Tjoooolla!

Jajust, för exakt ett år sen! ojoj vilken underbar dag det var! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0