2011-02-22

Imorse vaknade jag av att telefon ringde.. KVART I ÅTTA!! Ni som känner mig förstår nog att jag sov väldigt djupt då och när jag skulle svara så fattade jag ingenting! Men det kopplade efter en stund, det var Lindha som skulle vara hemma med sjukt barn så jag skulle få jobba kl 10! Jaha okej :) haha vilken morgon..

På jobbet var det bara jag och Sassa som busade omkring, rätt härligt :) Synd att det inte var mer gäster bara..

Och bara för att jag är bitter idag så kan jag fortsätta min bitterhet här!
Jag säger bara en sak, SKYLL DIG SJÄLV! :)
Ska inte lägga mig i nå mer.

Tjollahopp!

ser ni ser ni seeeer ni flygplanet? ;) HAHA!

Undra om jag ska säga att jag har sms bevis?
Kan man vara otrogen av att skriva saker? :o

Kommentarer
Postat av: Tina

Ja jag vet om smsen också. så va det inge "jättehemskt" han skrev som jag inte vet om, som du kan visa, så behöver du ju inte bry dej om oss nå mer nu. :)

2011-02-23 @ 13:17:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0