Pinsamt skitunge.

Hittade nyss min första dagbok, jag tror jag skämms ihjäl!
Vad var det för fel på mig när jag var liten? ;)

Hade skrivit ner en rolig sak faktiskt.

Det är 4 dagar kvar till julafton. Idag ringde ***** till mig.
Så här var hela samtalet:
-Hej det är rebecha
-Hej det är *****
-Hej
-Du jag tänkte fråga dej... en sak?
-mhm
-Du, får jag chans på dig?
-mmm
-får ja?
-jaaa
-jaha ähh kommer du på matchen imorgon?
-jag vet inte.
-jaha mm hej då
-hejdå
Så jag är tillsammans med ***** i 5gul nu.

Skrivet 20 december 2002, tänk vad allt var lätt då :)

Annars stog det mest varannan dag att idag är jag kär i den och idag har jag blivit kär i en annan. haha! Tur att man kunde ändra sig så snabbt på den tiden ;)

Kommentarer
Postat av: Louise

Haha åh jag vill inte ens tänka på vad som står i min dagbok från den tiden... Jag tror hela dagboken går ut på att skriva kär och puss så många gånger som möjligt! :P

2011-12-15 @ 20:54:34
Postat av: emelie

hahaha,sött! i min dagbok står det bara en massa om jim, usch! haha!

2011-12-17 @ 14:51:13
URL: http://mewlii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0