En annorlunda julhelg.

Tror att denna helg tog mer eller mindre död på mig.

Var meningen att jag skulle åka till Mora på fredag men då ställdes alla bussar in, strandsatt i östersund! haha. Kom i alla fall iväg på julaftonsmorgonen och firade jul i Mora/Älvdalen med min mamma och Ari :) Riktigt mysigt. I söndags så åkte vi lite utför i en isig backe i Mora, kul ändå fast det var dåligt underlag.. :) På eftermiddagen blev det en busstur tillbaka till stan för då var det jobb på schemat! Smockat med folk och en sen kväll blev det..


MAT! :) <3







-
Idag vaknade jag med huvudvärk, det var skönt... Det har inte gått över än men nu har ju klockan lyckats blivit sju så snart får man faktiskt gå och lägga sig! Förhoppningsvis vaknar man tidigt och pigg imorgon :)

Hoppas ni hade en trevlig jul, det hade i alla fall jag! :)
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0