Det finns dagar..

Sa senast idag till Ida när bästa färjestad vann SM GULD! Att..

jag har en otrolig empati för människor. Är folk omkring mig glad, då delar jag deras glädje. Är folk ledsna, besvikna eller bara less.. Ja då delar jag det med dom! Jag kanske inte visar det, men det tar inom mig! Ser jag på en riktigt gripande film, ja då kan jag gå runt och "må dåligt" resten av dagen..

Rätt sjukt. Måste betyda att jag har ett hav med känslor inom mig!

Vad ville jag säga med detta?
Ja ni.. Ingen aning. Kanske bara säga att jag bryr mig om alla i min närhet?
Kanske att jag just nu mår primaballerina men jag vet att alla inte gör det?

Kanske ska sluta deppa för andras skull och ta vara på mig själv och mitt härliga liv istället? Nej det skulle aldrig gå.. Så egoistisk är jag inte :p Jag har en väldigt skum känsla inom mig, jag vet inte vad den vill säga mig. Men det är en person som besöker mig i mina tankar nästan varje, älskar denna människa av hela mitt hjärta men denna person lever inte på denna jord längre. Det stör mig.

Tack för vårvädret, det gör mig glad just nu! :)

Nej men vilken babbel.. Men det var skönt att skriva det!
Nu är det dags för en sorglig film kanske? Bästa som finns! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0