April.

Ja då var det april då, är det bara jag eller går tiden GALET FORT?! :o

Aja, vad har jag hunnit med sen sist?
Tog mig en tripp till strömsund ja, blev kvar där 2 nätter! Myste med Emelie, var och simmade med henne och sandra :) Mycket trevligt. Var och träffade marcus, och jaa han köpte FANTA när vi var på konsum.. :o Galet. Ja just gick i skolan med emelie också.. hehe. Japp serena, jag målade en hel djurpark i hennes block ;)



Hmm.. Kom till stan i torsdags då ida saknade mig så mycket så var ju tvungen att träffa henne.. ;) haha! Slutade med att jag varit där enda tills idag :D Blev lite afterwork, jobb och tokigheter! :D

Igår jobbade vi (jag och Ida) ensamma! GALET ROLIGT! :D Måste erkänna att vi var grymma och det är ju sjukt kul att stå i baren! :D

Nu längtar jag till lördag!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0