Muusik

När jag hör vissa låtar får det att slå runt i magen på mig av olika känslor. Har ni också såna låtar? Man förknippar vissa låtar med personer eller händelser.

Tänkte jag skulle bjuda på några låtar jag "reagerar" på :) Har en mängd "depplåtar" också som jag kan förknippa till typ var och en av mina ex men dom orkar jag inte ta med ;p

Detta är dom jag kommer på just nu :)

Kan inte sluta lyssna på den här låten.
Helt sjukt. Så sann. Stämmer in typ hela mitt senare liv så :)


Och denna låt kan jag inte lyssna på istället.
Den påminner mig om en fantasivärld.. Något som aldrig gick vägen!


Tack vare Louise så tänker jag på några härliga snubbar när jag hör denna låt.
Tyvärr så är ju killar som dom är..


Den här låten tar mig tillbaka till en underbar girlsnight med för mycket tequila! <3


Denna låt ger mig energi att orka kämpa vidare! :)


Detta är såååå våra raggarrundor i strömsund!! Har haft grymt kul till denna låt och andra av baseballs! :D


Grymt skön låt som jag har lyssnat på i tre år. Den går igång på hög ljudnivå då allting skiter sig omkring sig! Älska!


PUSS OCH GOD NATT.
:)<3

Kommentarer
Postat av: Erika

Ååh.. ja har oxå sånna låtar..de e inte klokt vad killar kan förstöra musik! >.< Men sen finns det ju låtar som man förknippar med nått bra oxå som sagt.. :> "Nej nu får det räcka för här kommer Rebecha!" ;)



PUSSS PÅ DEJ MED SÖTUNGE!! <3

2010-09-12 @ 23:15:03
URL: http://ewreka.blogg.se/
Postat av: Erika

Å de klart du räknas som strömsundsvännerna! ;)

Sakna!!<3

2010-09-12 @ 23:27:35
URL: http://ewreka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0