Snällis :)

Ja låt höra nu, hur snäll är jag då inte när jag har köpt en helt egen matta till mitt vapenskåp? ;D


haha ;) Dundersnäll!

Var nämligen på Ikea igår.. Skulle bara följa med syster, men det var bara jag som handla :p

Och jag är tokgla nu, söker jobb för fullt om ni inte visste det. Nu har jag fått svar från 2 ställen som vill träffa mig. KANON :D Känns tokbra. Bara att vänta så att man får flytta uppåt :)

 

Packar och plockar lite här hemma.

Se vad jag hitta! :D


Bra, då behöver jag inte köpa nya högtalare.. ;)
Synd att dom inte var rosa bara, men dom duger bra! :D

Nej nu ska jag slita mig från datorn..
Ta mig ann kartongerna jag inte har packat upp sen jag flytta från ström... (y) haha.

Ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0