my dream

Det var sååå spännande!
Först skulle jag och emelie på krogen.. men vi ville äta först så vi tänkte först åka till donken men kom på att det är ju så himla dyrt där (?) haha. Så vi stannade utanför en skola där det var en mattant som var kille så vi frågade honom om vi fick köpa några mackor för en liten peng.. Men det fick vi inte :( Sen i alla fall tänkte vi gå in och sno mackorna men istället för att komma in i matsalen kom vi in i något slags garage med folk, så rätt som det var var vi gisslan med andra personer! Det var as spännande! :D haha? Sen hade jag precis tryckt in 112 på mobilen och börjat min plan att säga vart vi är utan att någon skulle misstänka något..

DÅ RINGER MIN TELEFON OCH JAG VAKNAR UPP UR MIN SPÄNNANDE DRÖM!! :(

Det var visserligen ett jobberbjudande så det fick duga ändå! Så ska snart kliva upp och ta mig sen bort till travet vid 4a för att jobba till 10... och imorgon börjar jag mitt andra jobba 04.30... GÄSP.



Have a nice day.
Blir nog inge mer uppdatering här idag inte..
Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0