Bilder

Var i västerås igår och kikade på lite olika lägenheter till mamma och ari.

Dom har ett väldigt fint namn på en bärgningsfirma där ^^


Eller? ;)

DETTA ÄR ETT TÅG.

Nyckel till shiiitbil :)

Ja jag har ännu mer ointressanta bilder fast jag tror inte ni är så intresserade ;) jag satt nämligen i bilen och lekte med kameran lite. :p

Idag var jag som sagt i Nora. Efter tandläkaren gick jag in "vägg i vägg" till vårdcentralen och träffade syster och barnen, följde sen med dom hem :) Medans jag gav timothy lite banan så gick Ella och syster och hämtade wille också :)


Dom tittar på pippi såklart!

Det regnar ute, mysigt!
Skriver god natt redan nu.
Puss.

Kommentarer
Postat av: emelie -

Vi måste hinna ses innan det!

Studentfest imorgon ? ;)

2010-09-21 @ 09:36:56
URL: http://mewlii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0