22.33

Precis innan jag började skriva detta inlägg kikade jag runt på fb.. Jag hatar facebook, jag har sakt det förut. Men nyfiken som man är så kan man inte låta bli.. Men har svårt att förstå hur folk beter sig? Aja.. Lite skrattretande är det ändå ;p

Idag.. hm vad har jag gjort idag?
Mycket.
Vaknade av att Ella kom in på rummet : Moooooster INTE SOVA!

Nehe får väl kliva upp då.. :p
Sen har det varit rensning av allt på vinden. Skönt att slänga massa skit!

Hittade lite smått och gott igår då jag städa! ;p

SÅÅ 90-tal... haha ;) Någon som kommer ihåg dessa halsband? :p

Massa gammalt smink låg inne i ett hörn (y.. haha!

"hemlig låda" innehöll kärleksförklaringar och armband med killnamn på typ ;) Jag är stolt! jag kasta allt!! nästan.. ;) har sparat i för många år :p

Hitta min Id bricka också, bra att ha! :)

Idag hittade jag en spice girlskeps och ett album fullt med bilder från gruppen! ;) Även att jag sen satt och sorterade pokemon kort ;p Mysig dag!

Imorgon ska jag upp och köa kl 8 ;) RÖSTA! :p
Sen åker mamma och jag till västerås, kik på lägenhet åt henne och Ari :) Blir lite Ikea och så också :)

God natt.

Kommentarer
Postat av: Erika

Re: Haha! Förlåt! De va inte en pik mot dig bara så du vet! xD Men använd dom du! x)

Men annars så:



Killarna ville festa. De ville även ha chips!

Killarna tog dit några tjejer, de skulle jaga dem senare! xD



De=Jagar

Dem=Offren

TYP! xD

2010-09-19 @ 21:35:35
URL: http://ewreka.blogg.se/
Postat av: Erika

Re: Hehe! Va braw! :) (Y)

2010-09-20 @ 20:05:50
URL: http://ewreka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0