20.32

Veckans planering!

Idag har jag faktiskt packat nästan allt, till och med alla kläder så nu har jag inget att ha på mig (y) haha smart där!


Måndag (today) : PACKAT och varit hos pappa och ätit och sagt hej då :)
Tisdag :  Jobba på travet 10.00 - ca 16.00 kanske. Springa runt hela lägenheten och leta efter småsaker jag lagt överallt så jag kan packa det!
Onsdag: Träffa Nathalie en snabbis, till Nora och hämta Annichens bil, packa in i bilen, vänta på mamma att hon ska sluta jobbet och hämta släpkärran. SEN BRUM UPP TILL ÖSTERSUND!
Torsdag: Packa upp allting i lägenheten, fixa! Handla!
Fredag-söndag: ?

Nu ska jag snart hoppa ner i sängen!
God natt.

Kommentarer
Postat av: Serena

Ja, jag vill oxå ha mera! Kan som aldrig få för mycket! Även att jag förstår att du är nöjd med dina nya, jag vill oxå ha sånna.. Misstänker att du får hålla i dom hårt när jag kommer och hälsar på ;) Till helgen kanske? eller hur vart det?

2010-09-27 @ 20:37:05
URL: http://serre.blogg.se/
Postat av: Erika

Awesome planering! :D

Välkommen tillbaka till oss! :D :D

2010-09-27 @ 23:35:00
URL: http://ewreka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0