15.04

Bara för att allt glider på så gick jag och shoppade idag!
Vinterkläder! ;)
Jag har inte tänkt frysa i vinter i alla fall.


Hämtade ut min halsduk som jag hade beställt! :D
Den är ljusrosa men det syns inte..
webkameran ville ta väldigt ljusa bilder idag..


Sen köpte jag mig en mössa och ett par vantar :)
Och en kofta för bara 129 kr! :D

Hur nice som hellst! :D

Nu ska jag nog gå upp på vinden och hämta en säck med sängkläder och vinterkläder i tror jag. Har rätt mycket kvar att packa :s Bara 8 dagar kvar ju.. och då jobbar jag 2 dagar, barnvakt en dag och ev ut med syster en kväll och då är man ju bakis en dag också ;p haha. såå, jag har typ 4 dagar kvar att packa allt..

Avslutar med en egobild ;)
till... :p haha

hihi!

CIAO.

Kommentarer
Postat av: jossan

ja :( men man får se det possitiva i dagen ;)



vad mysigt med vinterkläder, snart är du en frösöbo oxå :D

2010-09-22 @ 15:30:39
URL: http://glaajossan.blogg.se/
Postat av: Serena

jag har oxå en ljusrosa sån :) och vantar :)

2010-09-22 @ 21:59:27
URL: http://serre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0