15.02

Åh nu är jag besviken!
Jag vill till conventum ikväll. Ingen biljett och inga vänner! :(
Visst låter det synd om mig?

Så illa är det inte men. Kan bli trevligt att ligga hemma hela kvällen också.. ;p Hade ju som sagt planerat det så :) Ska nog ha ett toy story maraton med mig själv ikväll istället om inget oväntat dyker upp :)

Har i alla fall varit upp på stan en sväng (herregud vad folk) och träffade på Vincent! Det var trevligt, jag tyckte han skulle jonglera med barbie istället för yxor men det tyckte han var mesigt, det tyckte inte jag ;D Han är den dumma anledningen till att jag vill till conventum, kul att se någon man känner uppträda. Även att smash into pieces spelar som man också känner igen men dom har man ju sett förut :p

Psst, verkar få napp, nu är det bara biljett problemet kvar! ;)

Min kväll är osäker än så länge! :p

Hörs när vi hörs!


Kommentarer
Postat av: Jossan

sv: ja det är han, snygg och trevlig oxå. roligare när man känner dom :)



jag lägger lätt min röst på honom!

2010-09-11 @ 16:04:38
URL: http://glaajossan.blogg.se/
Postat av: Serena

Men nej, ikväll ska det supas på forsvägen så du kan komma hit ist:)

2010-09-11 @ 16:14:01
URL: http://serre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0