14.53

Har nyss packat mina skor.
Haha visste att jag hade många men inte 30 par? ;p

Fast ska slänga ett par..
Så måste köpa nya stövlar!
bara så att ni vet ;)

Jag fick även ett roligt samtal, ska på arbetsintervju på måndag! :D Fast.. Jag vet inte vad det är för jobb exakt! xD Jag har sökt så mycket så jag är helt snurrig! Men hoppas på att det går bra i alla fall :)

Har även fixat med adressändringen och lite andra papper!
Det riktiga vuxna livet börjar snart känner jag, tur att jag är redo! :D

Kommentarer
Postat av: Serena

haha, vad du är duktig :) jag har ungefär lika många insåg jag när mamma tvingade mig att rada upp alla mina skor när vi packade upp efter ström :P

2010-09-27 @ 17:35:46
URL: http://serre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0