Frösön

Vaknade av något liknande som ett maratonlopp i trappuppgången -.-
Visade sig sen att dom höll på att flytta högst upp, därför detta spring..

Aja jag var uppe, solen lyste utanför.

Perfekt för en promenad! :)
Som tog ca 2 timmar.
Gött.

BILDTERROR!








RÅDJUR! :p

Bodde faktiskt på det här vandrarhemmet i ettan, eller ja innan när jag var påväg att flytta upp till Strömsund. Nu är det tyvärr nerlagt.



Hoppsan, den skylten måste jag ha missat.. ;)

Utsikt mot Östersund från "skidbacken" :)







Undrar så vad det är som har varit här?
Hittade platsen mitt ute i skogen.. :p







SNÖ :D












OKEJ JAG SKA GE MIG NU MED BILDER ;)

Men visst hade jag mig en fin promenad? :)
Ångrar bara att jag inte tog systemkameran (men jag kan inte få den att samarbeta med datorn ändå så..) men det blev bra bilder med digitalkameran med :)

Jag har inget jobb och ingen karl..
Men jag trivs som fan där jag bor så jag är nöjd ändå ;)

tss det kommer, det kommer ;)
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0