My dogs.

Min stora kärlek!

Är det några som jag har älskat av hela mitt hjärta och aldrig kommer att glömma så är det ju dessa!

Sazza och Hampus! <3

Och min alldeles egna lilla plutt Ozzy! <3
Tänk att man egentligen borde ha sett att han var sjuk, det syns ju faktiskt rätt väl nu när man vet det i efterhand..

Vet ni?
Jag ska aldrig köpa ett djur igen!
Ha lycka till säger jag till mig själv..

Men ett djur blir som en familjemedlem som man vet kommer att dö innan än själv..

haha, bara för att inte göra detta inlägg så negativt så kan ni ju föreställa er lilla mig när jag var ute och gick med dessa 3 samtidigt. ;) Gissa vem som försökte hålla emot dessa 3 när alla gillade att jaga katter.. (y)

Kommentarer
Postat av: Erika

Aww! Fyrfotavänner<3

2010-10-12 @ 22:42:48
URL: http://ewreka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0