Första helgen

Tänkte dela upp helgen i olika delar, har egentligen tusen saker jag vill skriva och berätta om men det orkar ni nog inte läsa så kortar ner det lite ;)

I fredags kom bästa Serena hit! :) <3 Sen mötte vi upp Hanna och några andra skyttar efter dom hade varit på bio, trevligt! :D

Sen for jag och Serena hem till mig och funderade på vad vi skulle hitta på.. Vid 22.00 på kvällen kom vi fram till ÄH VI DRAR UT, hämta vinet! ;) hehe.

Drog in till stan till ett nytt ställe som öppnade samma kväll, SOLO. Mycket folk och lite väl dyrt men man var ju tvungen att prova :)

Efter det så gick vi till Olearys där det var grymt mycket folk! Vi satte oss en stund och jag trodde efter ett tag att jag var helt dum i huve när jag trodde jag såg den ena strömsundsbon efter den andra.. Men efter ett tag visades det sig att jag hade rätt, ett härligt strömsundskillgäng hittade vi :D Oehört trevligt att träffa dom :)

Igår lördag så fixa vi oss iordning och gick in till stan och shoppade för mycket.. På kvällen beställde vi hem pizza och kikade på film. Även några rundor kortspel :)

Idag blev att packa ihop och städa undan lite sen drog vi in till stan och råkade shoppa lite till.. Sen åkte serena norrut och nu sitter jag här! :p

Nu vet ni vad jag har haft för mig i helgen, spännande eller hur? ;)


Kommentarer
Postat av: Erika

Lät som en awesome helg! :D

Snygg bild btw! ;)

2010-10-03 @ 18:28:12
URL: http://ewreka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0