Dont drink... WATER!

Ett så kallat VMA, Viktigt meddelande till allmänheten, har gått ut under kvällen.

Detta på grund av att man befarar att dricksvattnet kan vara förorenat och att parasiten Cryptosporidium, som ger magsjuka, finns i vattnet.

"Därför skall vatten som skall användas till dryck, matlagning och tandborstning kokas upp", skriver kommunen på sin hemsida.

// http://op.se/ostersund/1.2530548-kommunen-koka-vattnet

HÄRLIGT!!!!
Jag tänker då inte koka vatten för att borsta tändern NU mitt i natten.
Går och lägg mig istället..
Känns tryggt att veta att jag säkert drack en liter vatten undet kvällen på jobbet.... (Y)

God natt.


Kommentarer
Postat av: Beccis

men va fan, j'vla skitkomun..

2010-11-27 @ 13:18:20
Postat av: emelie -

Vill du veta något ännu värre ?!

Natten mellan torsdag och fredag vakna jag flera gånger av att en jätte stor byggnad med flera våningar brann och att jag var inlåst i ett av rummen, somnade om och fortsatte drömma. Och sen hände det liksom :o

2010-11-27 @ 14:23:23
URL: http://mewlii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0