Bästa bilden!

Som jag har längtat till November, endast av en anledning! ;)

Det var en halvkylig dag någongång under hösten 2009. Jag sprang efter mina vänner som jobbade med sitt UF-arbete. Dom skulle kors och tvärs i Strömsund för att ta bilder, dom skulle nämligen göra en almanacka med gamla och nya bilder från Strömsund!

I alla fall till november månad skulle dom ta en ny bild på en polisbil, ÅHHH! Jag fick följa med till polishuset och sen åka polisbil, fick sitta fraaaaaaaaaam! SÅDAN glädje, ni kan inte förstå ;)



Så, detta är mitt minne från första gången jag fick åka polisbil ;)

Det ska bli många fler gånger i framtiden men då ska jag köra!! :D


Kommentarer
Postat av: Erika

Haha! Ja just ja!! xD

Underbar almanacka! :D

2010-11-04 @ 17:39:11
URL: http://ewreka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0