Slutet...

Idag är det
- 28 dagar kvar tills jag sätter mig i bilen för att lämna Strömsund
- 27 dagar kvar tills jag tar studenten
- 25 dagar kvar tills jag går på min studentbal.

För 3 år sedan tog jag mitt pick och pack och flyttade 70 mil hemifrån, flera mil från tryggheten.

Liten och ovetandes vad som skulle ske :) BLOND va man också :)


Alltså?
Snacka om liten... :')

Bodde på rum nr 52 på sörgård.
Livet var rätt härligt, lärde känna massa roligt folk :)

Busade, liftade med okända pöjjks!! ;D

Jag var i Gäddede för första gången :) Träffade på Daniel Lindström. HAHA. Serena mörk och jag blond? hehe :)

Efter jul blev jag mörkhårig :)

Vi var i Norge och tävla, min första internationella tävling :) Tröttsam dock...

Va på skidskytte :) Dansade på bänkar med norrmän!! (Y'

Vi var cheerleaders på Hockeyn! :)

Vi låg på skåpen och latade oss på rasterna^^

Lånade Mickes moppe, första gången vi träffade han dessutom! Mohaha! :) TIDER.

För 2 år sen hade jag precis börjat mitt andra år på hjalmar.. Detta år gick fort har jag för mig!

HAHAHA, minns hur mycket vi garva åt denna bild!! Första helgen på en ny säsong!!

Skulle se på film med serena och louise, drickan levde sitt eget liv och det blev blött ÖVERALLT. HAHA. Har dessutom bytit rum från 52 till nr 49 :)

Den kvällen... HAHAHA. Behöver inte säga nå mer! :)

Att ha tråkigt på sörgård.. haha :)

Va i stockholm med klassen :)

Det var underbara partyn med mina vänner!! :)

Jag fyllde 18, då vare maskerad!! :)

Klippte lugg^^

Badade i kylan i Norge (:

Ett ord.. BILÅKNING!! :)

Vi va på circus!! ;D Fast bara för att köpa sockervadd :)

För 1 år sen började jag mitt sista år på hjalmar..

Körde med bruna linser :D

Var uppe i Boden en sväng :)

Prao på ica i Gäddede..

Hjälpte till med vännernas UF :D As skoj!

Fick åka polisbil för första gången, fick sitta FRAAAAAAAAAM! :D

Flyttade från sörgård och in till mina vänner på ringarna!! :)

Fick uppleva kalla dagar... :s

Det har varit massa studentfiranden!! :D

Gjort min första dikes körning ;D

Studentkryssning med klassen!! :)

Båt'n! :)

Nu är vi här, jag ligger i soffan och lyssnar på musik. Och vad är det kvar av mitt strömsundsliv?? Sista rycket med skolarbete, mösspåtagning, Åre med skyttegym, köpmanna, poängjakten, ölbrännbollen, balen och studenten. SLUT!!!


Har även fått uppleva kärlek, svek, otrohet, falskhet, underbara vänner! Under dessa år har jag upplevt sjukt mycket saker och jag känner mig mycket mer erfaren!

Tack alla som gjort mina 3 år här uppe till dom bästa!
Kommer aldrig att glömma.


Kommentarer
Postat av: Erika

Vad fint och roligt skrivit! :)

2010-05-15 @ 10:59:41
URL: http://endagmederika.blogg.se/
Postat av: emelie -

det är faktikst synd att du måste flytte ner nu när man märker vad mycket du har varit med om :')

men jag kan lova att det kan bli minst lika roligt här nere med mig (a) <3

2010-05-15 @ 17:18:20
URL: http://mewlii.blogg.se/
Postat av: Errika!

AAWWW!! :D Söt unge! <3

På ett sätt är de najs att äntligen ta studenten..

men samtidigt försvinner alla åt olika håll...



Men än är de banne mig inte slut!! :)

2010-05-15 @ 18:53:59
Postat av: Josefin

du har hunne med rätt mycket i dina dar du ;) hahaaha.

2010-05-17 @ 11:11:06
URL: http://glaajossan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0