Kubb och öl kväll :)

Igår for jag och Emelie hem till dansken och drack litte öl och spela kubb :)
FINT VÄDER var det också :D


Sommar känslor!! :)

Öl och kubb
(Emelie och jag vann som vanligt? ;) haha )

Chillar som faaen ;)

-

Lilla emelie med stora grabbarna :)

STORA pussen ;)

Posa lite ;)

Sötbild'n :)

Coolingar? :)

mm precis! ^^

Frän bild :)

Happy :)

Så här gåre om man är ivägen när Anders spelar kubb.. ;p

Mata hästarna :)

Det var en trevlig kväll natt morgon. Var lite varstans åkte lite bil och var allmänt förvirrad. Bestämde mig för att gå hem och sova vid 7 på morgonen :p


Strömsund, Söndag morgon! :)

Nu har jag bestämt mig för att jag ska göra klart det skolarbete jag har kvar, sen behöver jag inte plugga något mer på några år!! Wohoo känns skönt när man tänker så :)

Inatt fick jag en sån där känsla även.. Skit ström!! Nu ser jag fram emot att flytta härifrån! :)

CIAAAO
Pluuuuuugga!

Kommentarer
Postat av: emelie -

Hade ni roligt då ? :D

2010-05-17 @ 16:13:13
URL: http://mewlii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0