Eller?

"Sjung om studentens lyckliga dag"

Vadå LYCKLIGA DAG?!
Det kommer inte vara någon lycklig dag, det kommer att vara en hemsk dag. Redan idag är det en hemsk dag av att jag vet att det bara är 10 dagar kvar!

Idag är jag trött, helt slut i huve!
Jag orkade inte ens kliva upp ur sängen.
Det känns inge bra längre.

Så här ligger det till.
Jag vill flytta hem men jag vill att det ska vara fler dagar kvar tills dess.
Sisådär 3-4 månader!

STUDENTSTRESS!

Men annars mår ja bra, go och gla! :D
Helgen har bjudit på långa nätter, jag har varit en glaskit och en surskit. Det är som det ska vara! :)


Finns ju många fördelar att få komma hem också! :D Ellibell och hennes lillebror och kusin! Dom jag saknar mest!!! :) Sen lite sommar och värme på det också!!! :D

Funderar på att göra något vettigt i denna kaos lägenhet innan alla kommer hem från skolan, men orkar man det? Gääääsp!

Ikväll är det avslutningsmiddag för avgångsskyttarna och tränarna! :) ...

Hej hoppsi!

Dumma kärlek, dumma känslor!!!!!

Kommentarer
Postat av: Errika!

Fin bild på dig Recha!! :D



ååh.. bara ja tänker på de sista skiljeögonblicket så blir ja tårögd!! :(



Dumma student...:/ fast ändå lite kul med student...:>

2010-05-31 @ 18:40:10
Postat av: emelie -

hahaha, det menare du inte!? ;)

2010-06-02 @ 16:09:08
URL: http://mewlii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0