Dålig dag

Usch, ska hålla mig inne resten av denna dag. Det är en sak som är säker!

Dagen började med att jag vaknade!! Tröööött! Sen fick jag gå till skolan utan varken deo eller parfym för toan var upptagen i tuuuusen år.

Det är dåligt väder ute också, jag har ont i magen och skulle kunna bo på toaletten hela dan!

Jag gick hem från skolan = missar ännu mer, eller mer att jag måste verkligen plugga nu! Men jag är trött och negativ idag så jag orkar nog inte.

Ska ta tag i det här, IMORGON!

Nu ska jag lägga mig och sova och lyssna på grannarna..

Bild från dunder 09 :)

Nu ska jag skita i allt och sluta vara negativ.
Längtar tills skoltiden och strömsundstiden tar slut, komma här ifrån!
Träffa nytt folk!!

CiA0oo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0