Bitter :)

Skulle vilja åka bort, glömma allt för en stund. Tänk om folk inte skulle vara så bittra, då hade jag nog åkt hemåt i helgen.. Men jag ska stanna i ström och ruttna bort!! (: Det kan ju bli spännande det med, vem vet :)

Jag sov länge idag det var skönt, men jag har fortfarande ont i magen.. Blä, just dessa sista veckor vill man vara frisk och orka med allt som ska hinnas i skolan..

Jag vill att något kul ska hända!!!

Igår kväll var det helt okej i alla fall :)
Jag och emelie blev iväglurade och åkte bil med christian och Anders.


Vi åkte ut i ingenstans och spelade kubb (y)
Jag och emelie vann varje gång! :D *host*


Jag parkera bilen fint (: Fast christian fick äran att köra bort den ;)

Vi for runt hela kvällen på skumma ställen och spelade kubb lite varstans, åkte bil på skumma sätt osv. Trevlig kväll :)

Skönt att det händer nånting!

Nu ska jag äta frukost sen plugga hela dagen lång!! (y)
Pusshej.

"jag är så glad att jag har träffat dig, du har fått mig att glömma. Jag tycker om dig" Bla bla bla" BULLSHIT!

Gång på gång ska mitt hjärta slitas ut och stampas på, hur många gånger orkar man? Det ska bli så SKÖNT att flytta från Strömsund och få börja om!!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0