13 dagar.

Var några dagar sen jag uppdatera här märkte jag. Men som rubriken säger, 13 FJUTTIGA DAGAR kvar till studenten.. Så jag har annat för mig än att sitta vid datorn och blogga, som att dricka öl till exempel! ;)

En kortis om veckan.
Var i stan i onsdags med Emelie och Serena! :)
Igår var det ölbrännboll.
Ja.. Mer än så har det typ inte hänt i mitt liv!

Prova klääääder ;)

Och dricka cooola! :)

Igår var det Ölbrännboll, alla klasser hade även olika teman! Samhälle var superhjältar fast jag fick nog ingen bild på min outfit men men :)

Bra drag på studenterna fast det typ regna hela kvällen!! :)

Träff på en bonde ;)

Där ser man liiite av min outfit ;)

Lite bönder och lite superhjältar :)

Liite jaaa av allt ;)

Efter brännbollen som mitt sällskap visserligen inte var med på så gick vi hem och fyllde på vätska och mat ;) Sen blev det party hela natten lång. Somna strax efter halv 4 tror jag..

Men jag har varit på skolan idag :D
Duktigt!

Nu ska vi snart vakna till lite och börja städa lägenheten (DET BEHÖVS) för imorgon är det köpmanna då ska jag och serena springa i högklackat sen blir det middag här och utgång på kvällen!!! :D Hoppas på SOL! Trött på regn nu...

Hej hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0