Söndag

Igår var det verkligen livsnjutardag som sakt, skönt!! Snacka om att ta vara på tiden! :)

Fast när klockan närmade sig vid 9 igår kväll och jag och emelie satt hemma och var dissade så orkade vi inte mer, det måsta hända något!!! Sååå. Ut till kylskåpet och tömde den på lite alkoholhaltiga drycker.


En timme och för många groggar/shots senare så fick vi skjuts av daniel till hörnet. Med stopp vid lasbilskajen där dennis tolkade bakom bilen en stund, grymt kul. haha!

Sen in på hörnet.. Och man behöver inte ha stora bröst och blondin för att bli bjuden på drinkar ska ni veta.. Har nog aldrig blivit bjuden på så mycket förr :p haha. Men kul det hade vi :D

Nu har jag skrivit på detta inlägg i säkert 4 timmar.. haha :p har liksom inte orkat skrivit klart..
Nu vet jag ingenting längre.. ska man ta och åka till Gäddede/jorm i veckan istället för att åka hem till Örebro? haha.

jaja jag får se vart jag hamnar.. :p
Ha en skön söndag!
<3

Kommentarer
Postat av: emelie -

Nej, du ska hem till Örebro :(

2010-03-09 @ 16:27:38
URL: http://mewlii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0