SM helgen

Sitter nu åter igen i Strömsund, har nyss målat naglarna rosa ;) höhö.

Resultat från helgen.
JSM 389p, 5e plats / 100
SM 394p, 8e plats / 113
Helnöjd, känns skönt att ligga i topp 10 i Sverige ;)

Och lång näsa åt er som säger att man inte kan vila sig i form, Mohahah!

DSC_0151 copy.JPG
Bild från SM finalen.
Jätte pissig final, ap nervös. haha :p

Så inatt har vi åkt buss och buss och buss. Fast jag och Vicky låg längst bak i bussen så jag låg och sov rätt gött! :D

Igår kväll fick jag även veta något riktigt snuskigt roligt! HAHAHAHAHAHAHAHAH! Jag dog några gånger... :p

Så vi kom i alla fall fram till Ström imorse vid halv 6.. Gick hem och sov en sväng sen till skolan kvart över 8. Gjorde redovisning och slöade lite. Sen gick jag hem och somnade gott i soffan. Jag är helt slut i både kroppen och huvudet, känns att man har åkt buss..

Och ja, jag diggar mina rykten jag har ;)
Tänk att det alltid är någon som ska försöka förstöra mina förhållanden!!

Nu ska jag fortsätta ha lite tjejfix. Ansiktsmask, plocka ögonbrynen osv.. Sen duschen guuu så gott!!

Imorgon är det tisdag. Är ledig men det är endå en jobbig dag!
Pusshej.

VILL ATT MINA DATOR SKA FUNGERA!!! :(

Kommentarer
Postat av: Erika

Go Recha!! :D



Tror vi båda har råkat ut för "denna där" som sprider rykten och förstör!...

Konstigt att just den personen alltid ska va anonym.. irriterande iaf! >.<

2010-03-23 @ 10:08:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0