100 dagars i ström

I tisdags firade vi på hjalmar strömerskolan 100 dagar kvar till studenten!! Det betydde Partaj!! :D

Temat för kvällen var cowboys och indianer!
Visar lite bilder.

Förfest hos oss.. i en 2a.! woohoo! :)
En cowboy utan hatt, den hittade jag senare på kvällen då jag blev riktig cowboy ;)
Tjejgänget som var här från början innan det började rulla in alldeles för mycket folk! haha ;)
Brudarna, simon och anders ;) haha
Händer något roligt i köket :)
FOLK!
Lite ego pics! hehe
folk.
Elin och Serena :)
Jag serena och Daniel lämnade lägenheten sist för vi skulle få ut folket så vi fick gå ensamma till hörnet.. Och herregud vad kul vi hade!! haha :D
På bilden har Daniel nyss fält mig så att vi flög åt varsitt håll! xD
Sen hotade jag Daniel lite med min pistol ;)
hörnet!
Det var en grym kväll med alla studenter! Nu är det bara 47 dagar kvar till nästa brakfest ;)

Det var ju dock lite mindre kul att se lägenheten dagen efter.. ;)
-
-
mjaa vad ska man säga?
KUL hade vi i alla fall.. haha :)

Sådär ja nu känner jag mig lite ikapp med bloggandet! :)

Nu väntar jag på att min snygging ska komma till ström och umgås med mig igen! ;)
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0