MÅNDAG

Tog mig en skön promenad till mitt jobb imorse :)

Det var härlig värme här i Örebro kan jag tala om för er :) Fast tyvärr ingen sådär riktig sommarvärme men det är i alla fall varmt och skönt.

Från jobbet fick jag tusen papper, tackar!
Fick veta att jag jobbar 8 timmar varje dag från 5e juli till 13 augusti! Och får säkert vidareanställning då om jag vill..

Så vad ska man göra till juli då.. Inga pengar har man ju heller! Men det löser sig, ska nog njuta av lite ledighet! :) Har ju ett helt rum att packa upp också så nog har jag att göra! :) Hoppas på kanon väder också så att man hinner få känna lite sommarvärme! :)


Vill flytta tillbaka tiden ca 1 år och gå sista året IGEN!!! :'D

Så roligt är det inte att bli vuxen?!

Nu ska jag leka hemmafru!
Hänga tvätt och diska! ;)

Sen ska jag träffa mina bebisar och titta på fotboll ute i solen!

HÖRS HEJ.

Kommentarer
Postat av: Erika!

Jag vill oxå åka tillbaka!.. Fast kanske utan stressen..å proven.. :P

Najs med jobb dock! ;)

<3

2010-06-14 @ 15:10:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0