God morgon

Vaknade nyss alldeles för sent av att regnet öste ner och att det åska. Lite mysigt! Dock är klockan över 12 och jag har massvis att göra idag..

Jag tänkte på en sak, eller ja jag tänker på många saker! Men varför är 2 människor tillsammans om de inte ens är kära i varandra? Jag tror faktiskt inte att dem är det.. Jag tror de bara är tillsammans bara för att det ska va så, för att det har varit dom så länge! Jag skulle hellre vara singel en vara fast i ett sådant förhållande..

Nej nu ska jag sluta lägga mig i andras liv.

Eller så finns det de som gillar 2 st samtidigt och verkligen raggar på båda 2 samtidigt. Bestäm dig!

Nej nu ska jag ge mig :)

Kollade på en jätte mysig film igår :)

A.I

Den var så sorglig! :')

Nu måste jag börja packa upp mina grejer som inte har blivit gjort än.. Tråååkigt!

Pusshej.

Saknar saknar saknar

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0