Dan före dan

Vilket väder! :D
Jag kollade hur varmt det var ute vid 6, 30 GRADER I SOLEN, visserligen mot väggen men ändå! ;) UNDERBART!! :D

Idag har jag som sagt sprungit runt på stan med emelie :) 3 timmar gick väldans fort :o Sen gick vi och vattnade blommor hos mammas bortresta vän sen en glass på det! MUMS! :D Och nyss skickade jag hem henne med bussen :p

Fick med mig detta hem! :)

Hårspray, örhängen och en väska!
Allt detta för strax under 200 kr!
För mycket för min ekonomi för tillfället men det var behövliga saker..

Jag laddade även nyss över alla bilder från min systemkamera! Så tänkte bjuda på lite gott och blandat!

HAHA. Studentdagen Serena tittar på emelie och tror hon är störd, andra emelie posar för kameran och jossan pratar nog med peter utanför bild :p


Systrarna brandt! :) <3


Saknar till och med kattf*nskapen på ringarna.

Saknar så otroligt mycket strömsunds folk!!!! <3


Såg 2 älgar på hemvägen! :)


Älskar bilden av mitt rum då jag precis kommit hem!!! ;D

Avslutar med en bild på mina skor.. Som gick sönder.. i TRE delar.. haha! ;)

GRETT DE!

Nu ska jag lägga mig i soffan och kik fotboll, har inge bättre för mig. Danmark och Japan, kan bli spännande! :) Hejar på danmark såklart! ;)

Imorgon blir det olika äventyr i Nora! (y) :D

PUSSHEJ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0