SM veckan

Idag började SM veckan i skytte, den håller på en vecka med lite olika grenar och klasser. I år är första gången på några år då jag inte är med.

Jag ville inte vara med, jag har varken råd eller tid. Men konstansterade nyss att jag hade ju kunnat varit med på damernas 60 ligg imorrn.. Men jag har ju inte heller tränat så.

Får ligga hemma och kik när mina vänner skjuter istället, så bra med internet! Kan ligga i sängen och följa skott för skott. Dock bara imorgon då jag jobbar resten av veckan men..


Jag i Umeå! :)

Lycka till mina vänner, jag följer er! :)

Nu ska jag nog köpa mig en riktigt stor smarrig pizza med massa gott på, MUMS! :)

Hoppas ni får en trevlig lördag.
Pusshej.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Nu blev jag lite ledsen :(

2010-07-24 @ 22:38:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0