Torsdag

Jaha nu kan man tydligen hoppa över dom dagar man inte vill vara med om? Jaja, den dagen jag gör något dumt som jag ångrar så ska jag berätta för alla att den dagen existerade inte! Ska det gå till så? nej kanske inte, man ska nog tänka efter vad man gör först istället för att ångra sig dagen efter, inte okej att skylla på alkoholen heller!

aja nog med detta om glömda dagen.
Tisdagen denna vecka är glömd! Den existerade inte.
Bara så att ni vet.


^^

Ge fan i att ragga på mig om ni inte vill något.
Trött på alla eviga strul som inte leder till ett piss..
Och ja jag ska ge fan i upptagna hädanefter :p

Imorgon är det fredag och det ska bli grymt kul!
Middag tillsammans med dom bästa! <3
Sen myyys hela natten lång.



På lördag tänker jag stänga av mobilen och isolera mig i sängen! Bara så att ni vet ;)

Nu ska jag hitt på nå annat roligt att göra.
Hej hopp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0