Söndagsångest

Varför kommer denna ångest varje söndag?
usch. Jag som skulle pluggat igår.. Det blev inte så.
Ställde upp och var chaffis istället.

Åkte strax efter 18.00, var hemma imorse strax innan 06.00.. Nåågot trött jag var! Och less men det är ju en annan historia! :p

Först skulle vi vara 7 pers i bilen sen 8a.. Sen var folk så sega så det slutade med att vi åkte en laglig bil, skönt :) Så efter att ha snurrat runt på byn i över 2 timmar för att vi väntade på folk så åkte vi äntligen till Dorotea där det var födelsedagsfest :)

Kände inte en kotte :p haha.
Jag och amanda agerade stolar! haha xD jag och amanda satt på varsin stol och folk bara satte sig på oss.. man bara jaha! tack! hahah. Det var lite roligt faktiskt. Man kände sig lite osyynlig! Och Jahn försökte sälja mig! Jaja det var en trevlig kväll/natt. Fast ändå pissig!

Liite bilder!


svegårdh, louise och jahn! Dom enda man kände! höhö. Förutom amanda :p och några till strömsundsbor som var där en kort sväng!

Louise och amanda, i bilen påväg hem, typ halv 4?

Det är andra gången denna vecka jag var fyllechaffis, vem vet jag kanske har blivit nykterist! haha ;)

Så idag vaknade jag vi halv 3 kanske.. Segt!
Nu kom nyss serena hem :)
hon vill äta pizza! :) Så blir nog så senare, har ju jahns bil också så vi slipper gå :p ett tag iaf!

Ska försöka göra något vettigt nu, typ psykologi arbete..
Hej hopp.

ALDRIG IGEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0