Onsdag

Okejokej jag erkänner, jag har svårt att hålla vad jag lovar ;) Om man går tillbaka till mitt förra inlägg jag skrev, killar finns inte i mitt liv längre.. haha, hur ska man klara sig utan dom egentligen? ;)

Igår kväll var en spännande kväll. Blev lite halvt kaos här bara för att folk inte kan respektera andras val. Våran ringklocka fungerar utmärkt, om ni ville veta!! :p

Jag lämnade kaoset här hemma och gick ut och gick med en pojke! :) Det var hur trevligt som helst måste jag säga, blir film hos honom ikväll ;)

Imorse var jag trött trött jätte trött. Men tog mig upp på skolan för jag slutade ju ändå vid 10 så det kunde jag offra mig för :)

Följde med Serena, Linnea och Erika till visitkort för de skulle fixa lite nya kalendrar :) Kolla deras blogg, är ni sugna att köpa så finns det kvar! :)
-> dunderkolluf.blogg.se


duktiga flickor.
Oj nu blev det visst lite reklam här? ;)

Kan berätta att det TOKSNÖAR ute. Blåser, snö, kallt = inge kul att vara ute! :p

Nu blir det lite plugg och ta det lugnt.
Vid 5 tänkte jag gå ner och träna lite :)
Känns ju så bra nu!

Livet är gött! :D

ciao.

Kommentarer
Postat av: Anonym

"Livet är gött, världen är stoor här sitter vi..jag och min...bror?" haha... du borde se på Galenskaparna Recha! Dom e toppen bra!



Men tack för reklamen, sånt gillar vi! :D

2010-01-27 @ 16:27:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0