Måndag

Idag måste jag säga att jag har varit riktigt duktig i skolan, jag gjorde vad jag skulle göra på allllla lektioner! (hade bara 2st men ändå). Visserligen ballade jag ur en stund i slutet på rättskunskapen men men, jag orkar inte koncentrera mig så mycket under så lång tid :p höhö.

Sen hade jag träning, kändes mycket bra faktiskt. Sen föjde jag med Louise till sörgård och letade efter min förbaskade plånbok.. Men fann den inte! SUCK.

Fick Sveriges snyggaste nyckelband på posten idag också :')
Annars så har jag pluggat och varit duktig idag, lite iaf :)

En sväng på Ok och så men men :) Man måste ju ha paus. Jag och Emelie ballade ur totalt här hemma en stund! Shiit alltså! ;)

Sitter och läser religion nu.. Så jag kan bjuda på lite bilder från igår! ;)


Ansiktsmask is the shiiit!

Och jag är söt ^^
Fast jag har en BENRUMPA!
HAHA!

Nej men åter till pluggande!
God natt.

SÅ MYCKET STARKARE ÄN DU! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0