Hemma en sväng

Nu har jag landat i soffan hemma i örebro efter att ha varit i Svenljunga hos Louise 1 vecka :)

För att inte trötta ut er med massa text och för att jag inte orkar skriva så mycket för jag är huur trött som helst för jag har sovit minst 10 timmar varje natt i några dagar nu ;) haha SKUMT! såå ska jag göra en kort punktlista och sen med lite bilder :)

# Åkte ner till Louise på Nyårsafton. Vi åt mat hemma hos henne sen åkte vi till Sexdrega och var i en lokal med fulla människor :p Rätt så trevligt ändå :)

OUTFIT
nej jag hade inte på mig tofflorna ut ;)


Snyggingar!


Matbordet :)

#Hade lata dagar då vi bara satt och myste framför tv och film. Och Louise färgade mitt hår, det blev nice :)
#Jag och Louise åkte ut till några av hennes kompisar och körde bil på isen! :D


brrrrrrrrrrrrruuuuuuuuuum!


Bilen som är gammal och skruttig dog en sväng :p


Louise skit glaaa! haha vi körde fast lite så alla fick komma och putta loss oss :p


Små dubbarna ;)

Grymt rolig dag!

# måndag, tisdag och Onsdag åkte vi fram och tillbaka till Sävsjö varje dag för att skjuta Swedishcup.
- Måndag, 391p. 9e plats :D av 150. Lite pissigt att 8 går till final..
- Tisdag, 383p. 45e plats.. av 103..
- Onsdag, 385p. 36e plats.. av 100..

Så i Måndags gick det kanon! :) Andra dagarna var skit.. Men igår, onsdag så fick jag spännande besked så jag är lika glad för det! :'D Nu ska jag ligga i hårdträning till sista Januari! :D


dålig bild!
men GRATTIS hanna säker som satte nytt svenskt junior rekord först på grundomgången med fullpott, 400p!! :D Sen nytt rekord efter final!! :D Det var riktigt kul att få vara med om :)

Nu ska jag vara hemma tills på lördag kväll, då blir det nattåg till Ström :)

Nu vill jag ha imorgon bitti :)

För då har min nya mobil laddad klart så då ska jag leka med den :D

Och imorgon ska jag till vårdcentralen så jag slipper gå omkring och vara halvdöv, GRETT! :D

hej hopp!


Kommentarer
Postat av: Anna Sartz

Vi håller tummarna för dig!! Jätte roligt att du kan få lite "lön" för allt slit kanske. Kramar Anna

2010-01-09 @ 14:30:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0