Helgen

Måste börja med att skälla!! Jag fick inte EN enda grattis kommentar på förra inlägget? :( Fast ni mina läsare, jag har lärt mig. Ni snokar bara och lämnar inga spår efter er ;)

Igår åkte vi minibuss hela låååånga vägen till Eskilstuna. Där hämtade mamma upp mig och Louise och vi sov hemma i Örebro och idag har vi varit i Eskilstuna och skjutit :)

Bilder från igår!

En bil hade kört i diket! höhö.
Fick inte ta bilden för micke egentligen! ;)


Vi stannade och åt.
Micke hade nog tröttnat på att köra minibuss så han utmanade jocke på rally, han förlora! haha!

Vi kom fram till Eskilstuna och åt på en kina restaurang, HAHA! Skulle blir så mycket text att skriva om allt som hände där men lite kortfattad! Banan / fisk / ? . :'D tårarna rann och maten blev svår att hålla kvar i munnen. Det blev mycket Skratt helt enkelt! HAHA. ojoj.. Undra om vi är välkomna dit något mer? xD

Sen kom mamsen och vi for till Örebro! :)

Såg en polisbil stoppa en annan bil! woho!! :D POLISBIL! ;)

Sen somnade vi fort i sängen!

Idag gick vi upp strax efter sju, gjorde oss klara och for till Eskilstuna för att skjuta ett dubbeltest. Även att vi var några som var uttagna till kval till EM.

Tyvärr klarade varken jag eller Louise pressen.. Men vi såg det som en mycket bra träning!! I år går EM i Norge, nästa år i Italien sååååå.. ;) Satsar på Italien tror jag! :D


Grattis till (Hanna) Elin och Chatrine från juniorna som får åka på EM. :)

Nu sitter jag hemma, allt är som vanligt. Tystnad. Jag och mamma sitter med varsin dator och nördar, alltså helt som vanligt! :)

Imorgon ska jag låna bilen och fara till Nora och tandläkaren! :( Aja.

Hej hopp.

Kommentarer
Postat av: nella

Jag är bland finalisterna i veckans blogg . skulle varit jätte gulligt om du röstade på mig. Jag är nummer 5. Peace & Love . <3

http://innocentandchris.blogg.se/2010/january/vackans-blogg-finalister.html

2010-01-31 @ 22:42:46
URL: http://favoritepartofme.blogg.se/
Postat av: emelie -

HAHAHA ;) Jag vet, men det kanske är för att du ALLTID blir så snygg på korten jag tar! ;)

Och tro mig, jag har ännu värre än den bilden, hahaha! :p

2010-02-01 @ 18:08:48
URL: http://mewlii.blogg.se/
Postat av: STOCKHOLMSJENNA - Tävling med pris från Tiffany & Co.

Tävla på min blogg och vinn smyckes-kit från Tiffany & Co.



Tiffany & Co. är troligen det mest kända märket för smycken och de turkosa askarna är en symbol för status och lyx över hela världen. Tiffany’s är också en frekvent nämnare i många filmer och sånger. Den mest berömda av dessa är naturligtvis ”Breakfast at Tiffany’s” med Audrey Hepburn.



Så ta chansen och vinn ett smyckes-kit därifrån!

2010-02-01 @ 20:30:37
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/
Postat av: Leia ♥

De flesta tittar ju bara in utan att skriva :P

Synd det.

2010-02-02 @ 12:26:22
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Leia ♥

Ja, precis. Kanske något att tänka på nästa gång man besöker en blogg, att själv kommentera. :)

2010-02-02 @ 19:49:30
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0