Fredag

Av besökare att dömma så är ni HELT KASSA på att kommentera! Kommentera mitt förra inlägg nu då, KOM IGEN ;) Jag vill veta :) Imorgon ska jag skriva min egen åsikt!


Jag är inte frisk.. Jag är inte den jag brukar.. Men jag är nog den jag BÖR vara för tillfället ;)

Först tackar jag nej till att gå ut och ta en cider. Sen tackar jag nej till att gå ut och äta friterad ananas! Och anledningen till att jag tackade nej till detta var att jag skulle stanna hemma och PLUGGA! va? Vad är det för fel på mig? :( HAHA! Jag är nog rädd för GERD!

Idag har jag annars varit hos farbror doktorn.. det var UNDERBART!!!

Underbara slangar och grejs! :')
Förstår ni vilken lycka, från att ha varit nästintill stendöv på ena örat i en vecka till att få höra normalt igen!! :D Så jag var en glad tjej när jag gick därifrån :)

Gick en sväng på stan sen för att köpa (o)nödvändiga saker :)
Hittade min drömmobil!! GE MIG! :D <3

ÅÅH! ED HARDY!! MUMMA! :')
jaja jag har använt min nya mobil en dag och vill redan ha en ny! haha!

Vi avslutade med en fika/mat på Java :)

:)

Alla bilder är tagna med min nya mobil, helt okej bilder eller hur? :)

Nu ska jag ta ett sista ryck så jag blir klar med kapitel 3.. av 11 innan jag lägger mig och sover!

Hej hopp.
Trevlig helg :D 

Kommentarer
Postat av: emelie -

Ja, snälla, ha något finare på dig då ;)

Bra att du kommer! :)

2010-01-08 @ 22:48:15
URL: http://mewlii.blogg.se/
Postat av: emelie -

Kanska inte galen i honom men låten och rösten, annars är han ganska ful :p

2010-01-09 @ 15:19:50
URL: http://mewlii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0