Fredag

Efterlängtad dag ska jag berätta för er.

När jag kom hem från skolan blev det först film sen sova 1 timme, hur gött som helst! ;)

Så nu är jag pigg men har inget att göra.. Folk är ju så förbannat osociala ;)

Tänkte bjuda lite bilder från onsdagen och 150 dagars ;)


söta jag ^^ SUMMER

Söta vi ^^

och söta vi ^^

Inför finalen från 3kampen ;)

Blev mycket dansande på borden ;)

Första tjejgänget som var där ;)

fööölk! runt 1-2 på natten ;)

Hade min nya tröja på mig ;) MOHAHA!

Dom bilderna får räcka ;) Vi som var där hade riktigt trevligt i alla fall. Vi som var där är RIKTIGA studenter, ni som balla ur missade något! Nu är det bara att tagga till till 100 dagars ;)

Synd att folk inte kan hålla det dom lovar.. Kul att få göra allt själv!

Nu ska jag roa mig med något annat.
Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0