Tisdag

Tisdagar borde inte få finnas.. En tisdag för några veckor sen, den plocka vi bort.. Så nu är jag depp varje tisdag istället känns det som :p

Trött som en vet inte vad iaf.. Ikväll ska jag sova tidigt!
Ligger i soffan med filt över mig, mysigt.
Tänkte plugga men datorn lockade lite, tar plugget lite senare :)

Meningslös dag..
och KALL.

Suttit och sålt förköp till 100 dagars i ström :) lite småååå drygt bara^^

Serena köpte nya bilar :)

helt jätte okej goda :) Smaka dom om ni gillar laktrits och bilar! MUMS! :)

Så här såg det ut hos oss igår :)

Ost, kex och vindruvor :)

Nu ska jag nog vila upp mig inför tvätten som ska tas hand om vid 5..
Sen planera inför morgondagen, då jag och serena lämnar strömsund några dagar :D

Hej hopp

Kommentarer
Postat av: jennifer

tack så mycket för din kommentar! det värmer att det finns några vettiga människor där ute som inte är ute efter att klankar ner människor!



I vanliga fall är jag blad och har ett lyckligt liv, men eftersom mina föräldrar just nu ligger i skilsmässa så påverkas det ritkigt mycket psykist!



kram

2010-02-23 @ 19:12:31
URL: http://inteklokihuvudet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0