Stockholm

Sitter just nu och känner mig lite fööör hemma i lägenheten i Stockholm. (Halv ligger i soffan med fötterna på bordet och datorn i knäet) Haha. Jag känner mig hemma vart jag än går :) Man vänjer sig!

Startade dagen med att bli väckt av mamma "ska inte du gå upp nu?". Tittar på klockan och konstanterar att det är ca 30 min kvar till klockan ska ringa. Svarar (grymtar) nej! och somnar om.. ;)

(bild på munktellarenan som är en stor sportanläggning i Eskilstuna)

(bildkälla)
Vaknade sedan av klockan och gick upp och gjorde mig iordning. Ner med all packning i bilen sen for vi till Eskilstuna. Skulle skjuta regionsfinalen i skyttiaden (okej ni icke skyttar fattar nada men ändå) höhö. Tre styckna i varje klass går i alla fall vidare till riksfinalen. Jag blev delad 3a efter en dålig skjutning. Så då blev det särskjutning mellan mig och Henrik.. Efter 5 kassa skott från bådas sidor så vann tyvärr han.. Kan väl inte mer än att säga grattis! :)

Så efter skjutningen så blev det lite tröst shopping sen åkte vi vidare till Stockholm, ja där vi är nu. Övertalade mamma att vi ska till skopunkten imorrn, SKOR!! ;) Sen ska vi in till stan och kika på balklänning :)

(skopunkten)
Något liknande sånna är jag sugna på :) Trött på mina uggs nu om det blir blött ute och det är jobbigt att gå i högklackat varje dag! Så någon snygg stövel utan klack kanske det blir :) Men det blir ju aldrig som man har tänk sig så ska inte säga för mycket ;)

Vid 16.00 sätter jag mig på tåget upp mot kära Strömsund. Träffar även hela skyttegym som varit i Holland på tåget upp, kan bli trevligt. Har inte hört hur det gått för dom..

oj, blev mycket skytte här ;)
Ikväll ska jag nog kika på melodifestivalen eller någon film, spelar inte så stor roll ;)

Hej hopp.
Blir kanske inge mer inlägg förrän typ måndag då jag är upp i Ström igen :)

Kommentarer
Postat av: Linn-Lay

Hej :)

förlåt för sent svar.

Jag har verkligen haft fullt upp eftersom att min blogg har krånglat så:S

2010-02-06 @ 20:26:36
URL: http://linnlay.blogg.se/
Postat av: MyzaaaN - Princess Pink

haha tackar så jättemycket:D<3

2010-02-07 @ 18:41:41
URL: http://myzaans.blogg.se/
Postat av: ida

Svar: Va roligt att du vill gästblogga hos mig.:) jag kontaktar dig inom en snar framtid om du är en av dom jag tycker verkar mest intressanta. :)

2010-02-07 @ 19:48:11
URL: http://writtenbyida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0