Söderhamn

Japp idag for jag syster och goungarna till Söderhamn fram och tillbaka! :) hehe. Trodde först vi skulle till Gävle men tydligen skulle vi några mil ytterligare.. :p

Det är inte så ovanligt att jag är ute och far! :D haha.
Åkt bil i 8 timmar idag (y)

Duktigast var barnen!

<3

I söderhamn träffade jag även jossan i 2 min, vi skjutsade henne till hennes praktik. Men det var ju trevligt det också :)

Visserligen tog tröttheten ut dom små barnen och min syster fick sitta bak sista 2 timmarna och underhålla dom. Då fick jag köra läskig automatbil, men det gick bra. Vi kom ju fram i alla fall :D

Synd att det aldrig blir som man har tänkt sig. Ville ju så gärna träffa dig!!

Nu är jag något trött.
God natt


Kommentarer
Postat av: Josefin

menardå. du fick ju träffa mig ;) heheheh



tack än en gång för skjutsen, super snällt! :)

2010-02-05 @ 18:59:29
URL: http://glaajossan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0